Niet WAT, maar Waarom?

Jouw passie: vertel niet WAT, maar WAAROM!

Als ondernemer wil je dat klanten bij jou kopen. Je moet ze overtuigen van jouw kwaliteiten. Vertel ze niet WAT, maar WAAROM je het doet. Dat is je passie en daar geloven klanten in.

Passieverhalen werken echt!
Grote merken en echte leiders zijn door het naar buiten brengen van hun passie zeer succesvol geworden, denk daarbij aan merken zoals Apple en Nike en inspirerende personen zoals JF Kennedy en Martin Luther King. Ze zijn in staat fans (potentiële klanten) te verzamelen die niet volgen omdat ze zijn overgehaald, maar omdat ze zijn geïnspireerd. Het gaat om het vinden van je identiteit. Vertel niet dat je beter bent dan je concurrent. Dat zeggen we allemaal. Vertel liever waaróm je het doet. Wat is je doel?

Jouw passieverhaal
De makers van Ondernemen met Passie! Magazine helpen ondernemers met het verwoorden en verbeelden van hun passieverhalen. Passie is altijd de rode draad. Door het maken van je passieverhaal leren potentiële klanten jou als PERSOON kennen en gunnen ze jou hun opdracht!

Bekijk ter inspiratie alvast de laatste uitgave van ons magazine vol passievolle verhalen van ondernemers. (Flash plugin vereist).

Meld je vandaag nog aan via het aanmeldformulier.